Fotoreportaj – Meci de volei

Meciul de volei feminin dintre CSM Focşani şi CS Tomis Constanţa m-a făcut să ies din casa şi să fotografiez primul meu eveniment sportiv.

Aşadar, pozele nu sunt printre cele mai reuşite dar eu spun că merită unele :

Click pe ele pt o vizualizare mai clara :

Aştept părerile voastre !

PS : nu se ajunge fotoreporter ştergând pe jos podele (ca un sfat sincer)
5 responses to “Fotoreportaj – Meci de volei

  1. penultima surpinde bine tensiunea acelui punct si coordonarea eforturilor celor 2 echipe pentru a-l castiga (punctul).

  2. Sunt frumoase pozele, dar noi (eu si prietenii mei imaginari) o vrem pe Vîlcu! nu apare in niciuna </3

  3. a, ba da. in prima. nu se pune

  4. Mie imi plac pozele chiar daca sunt primele tale fotorafii de acest gen. Si lasa ca ajungi tu in Bucuresti si o sa pozezi la meciuri de ..pff. Succes!>:D<
    Aimer ^^

Lasă un răspuns

