Fotoreportaj – Botez II

Înainte de toate, v-aş ruga să deschideţi pozele separat deoarece am avut probleme la compresare şi când se văd prea saturate, când invers !

That’s all folks !

Astept parerile voastre.

PS : de data asta biserica era luminata doar de un bec..asa ca SB-ul meu a stat la putere. 😦

PPS : nu mai avem pozar 😦 am fost singur 😀

4 responses to “Fotoreportaj – Botez II

  1. Pozele au in ele o ESENTA ARTISTICA

    pacat ca au fost modificate in Adobe Photoshop cs

    Astept poze in mate , reflexive, luate la nimereala!

    Esti tare! sa porti geaca sanatos!

    O sa te mai critic!

  2. „Înainte de toate, v-aş ruga să deschideţi pozele separat deoarece am avut probleme la compresare şi când se văd prea saturate, când invers !”
    ->aici ai scris cu diacritice

    „Astept parerile voastre.
    PS : de data asta biserica era luminata doar de un bec..asa ca SB-ul meu a stat la putere. 😦 ”
    -> aici nu.

    ce ziceai? „daca folosesti diacritice( pentru ca asa sriu bloggerii cul) scrie dracu toate cuvintele asa.” AHA! 😉 la tine nu se aplica, nu?

  3. eu inteleg ca acum imi cauti orice greseala :))
    dar la mine e o diferenta, eu nu scriu „un cuvânt aşa si unu asa” . intelegi? la mine a fost o pauza destul de mare, timp in care am adaugat pozele etc etc, si nu am stat sa ma gandesc daca la inceput am folosit sau nu diacritice. la tine erau cuvintele (intr-o propozitie) ba cu diacritice , ba fara. si sa fim seriosi, asta nu e deloc o problema. ci faptul ca scrii OBIJNUIAM si ZVAGNESTE arata cat de draga ti-a fost limba romana. 😉

Lasă un răspuns

