Fotoreportaj – 1 decembrie

That’s all folks !

8 responses to “Fotoreportaj – 1 decembrie

  1. eu de cate ori am vazut pozele astea si pe mess si pe mediafax si acum si aici raman mereu WOW.Imi plac absolut toate.In special 1 2 4 7 >:D<

  2. mi separ ca deobicei foarte reusite..doar ca alea cu efecte sunt foarte obositoare…si nu imi plac:D dar restu is foarte reusite…felicitari:)

  3. Super poze! Imi plac cel mai mult 4, 5 si 6. Felicitari!

  4. Aoleu Alexei, ce facusi, ca ma dor ochii.

  5. >:) asa si trebuia

  6. ideea e la pozele alea ca te obliga sa le privesti intr un singur punct

  7. 4.5.6 sunt foarte faine.

  8. Poza 1 e geniala, e ca teleportare in timp!

    E ca si in momentul teleportarii,

    Ar fi intersant sa dai si parameterii

    •distanta focala
    •diafragma (apertura, f-stop)
    •timp de expunere
    •sensibilitate
    •temperatura de culoare

    daca poti!

    mersi!

Lasă un răspuns

