Fotoreportaj – Botez

Ca fotograf „secund” . Primul era un pozar celebru de nunt/botezuri/aniversari. Cat costa aparatura? Hm, mii de euro (o sa atasez o poza si cu el la sfarsit)

Si cum v-am promis :

5 responses to “Fotoreportaj – Botez

  1. ce blitz folosesti?

  2. sunt cam impotriva blitzului la evenimente de genu. exceptie facand momentele de grup etc…care cer claritate „suprema” 🙂
    deci, nu am folosit in niciuna blitz . m-am jucat cu lumina naturala . sunt poze cu timp de 1/30 . 🙂

  3. bai alex, eu zic ca tu ai atati prieteni, incat la nuntile lor, vei fi chemat. ce sa mai zicem de botezuri and stuff :>

  4. mie imi place imi place imi place. toate imi ”place”. a fost primul eveniment de genul acesta.la cat mai multe !! si chiar imi plac toate.nu am una preferata .toate exprima ceva special 🙂

  5. Penultima!

Lasă un răspuns

