Trupa 4 Zile

Un photo session facut unor prieteni 😉

_DSC1420

_DSC1455

_DSC1487 copy

_DSC1489

_DSC1501

Astept parerile voastre. 🙂

11 responses to “Trupa 4 Zile

  1. pozele imi plac foarte foarte mult.mai ales alea facute in garaj…felicitari tie in primul rand pt poze, felicitari lor pt formatie, felicitari mie ca le-am zis cum sa se strambe.
    p.s. ar trebui sa te plateasca :>
    p.p.s. :*

  2. foarte originala ideea baietilor, felicitari !
    desi nu i-am ascultat, dupa „look” imi par a fi apropiati de Beatles !
    PS : cred ca ne-am vazut langa scena, la visita lui CRIN !
    felicitari si pt acele poze si succes pe mai departe, Alex 😉

  3. merci mult. si ideea a fost a mai multor „capete”. pozele sunt facuta in garajul prietenei mele 😀

  4. antepenultima mi se pare geniala:D

  5. F frumoase..!Geniale..arata foarte bine asa formatia…impreuna..bravo pentru poze!Imi place decorul, atitudinea lor..si mimica lor:))!Felicitari lor si tie:D

  6. Prea frumoase chiar! Urmeaza posterele :p

    Bai, deci eu nu am vazut ce ai mai facut de muuult timp…si sunt…:) fara cuvinte..bravo zau!

  7. de acord cu ingrid

  8. Antepenultima si Ultima , parerea mea .

  9. Super poze. super trupa. super creasta :))

  10. penultima e cea mai cea mai!

  11. multumesc tuturor ! si da, penultima a fost si „afisul” baietilor !
    si pentru cei ce cunosc putine setari ale dslr-urilor , fotografia „cea mai cea” a fost facuta la 1/15 s, iso 3200, f.3.5 la 18 mm .
    Va dati seama de conditiile de iluminare! nici nu am vrut sa aud de blitz la lumina aia superba.

Lasă un răspuns

