Concert de Zilele Timisoarei

Concert în Piaţa Unirii , din Timişoara,avându-i ca protagonişti pe Mircea Baniciu, Mircea Vintilă şi Ioan Gyuri Pascu

_DSC1714

_DSC1739

_DSC1712

_DSC1689 var2 

_DSC1681 var2

_DSC1802

_DSC1762

Comentariile sunt bine-venite !

9 responses to “Concert de Zilele Timisoarei

  1. Imi plac foarte mult fotografiile! Felicitari! Nici nu stiu care sa zic ca mi-a placut mai mult.

  2. Mie imi plac absolut toate.Singurul lucru pe care il comentez este faptul ca imi placeau si colore.
    Ma uitam la tag-uri.chiar ca a fost atmosfera si ai redat exact asta:). bravaa

  3. imi place ultima la nebunie 😀 dar si restu sunt superbe…

  4. Hai Alex, poze noi, poze noi!:D

  5. wow! ultima asa a iesit sau ai prelucrat-o apoi, sa adaugi fumul sus? e…wow!

  6. asa a iesit 🙂

  7. si sunt sigur ca niciun alt fotograf de pe acolo nu a vazut asta 😉

  8. Cred ca fost destul de greu sa prinzi cadrele astea din multime:-??. Felicitari.

  9. Inca putin si te suiai pe scena pe la a 3-a poza sau….megasuperzoom? ^^

Lasă un răspuns

