Concurs de echitatie

Locaţie : Sannicolau Mare, judeţul Timiş

DSC_0736

HREN6307

HREN6360

HREN6424

HREN6460

HREN6502

V-aş ruga ca atunci când postaţi un comentariu la acest articol să îmi spuneţi şi care sunt preferatele voastre. Vă mulţumesc !

În curând, noi articole !

10 responses to “Concurs de echitatie

  1. nu mi se par cu nimic interesante fotografiile tale. Mi-ar fi placut sa vad si expresia jocheiu-lui atunci cand sare peste obstacole cu calul, plus multe chestii care cred ca daca ai analiza mai bine fotografiile ai sa ajungi si tu la concluzia mea ca ar fi putut sa fie mai bine. In rest sunt ok.
    Numai bine Leo

  2. draga Leo, te invit pe tine atunci sa imi demonstrezi ca tu stii mai bine sa faci fotografii in domeniul asta. sunt sigur ca nici nu ai pus mana pe vreun aparat cu care sa poti poza concursuri de sport. este foarte greu, iar viteza de reactie trebuie sa fie foarte rapida. plus ca nu prea ai timp sa mai si incadrezi. cu toate acestea, fotografiile au fost acceptate si luate de bune de cei de la mediafax. sunt de acord cu tine doar cand spui ca se putea mai bine. dar trebuie sa stii si tu : daca as sti cum se fac fotografii bune, le-as face mereu. (un citat). ceau !

  3. a-3a si ultima…:)

  4. Dragut. eu nu am vazut asa cva decat in filme, si te consider norocos ca ai avut ocazia sa vezi un asemnea spectacol si sa faci si niste poze extraordinare. Ok, imi place f mult a treia poza, in care ai surprins mai de aproape calutul. Eih, imi place ca i`ai prins momentul sau de concentrare. Imi place anatomia lui. Asta a iesit in evidenta, cel putin pentru mine. Imi plac venele alea care se vad prin piele, blana lucioasa, ochii atenti :p. In fen, ideea e ca sunt f dragute. Bravo! 🙂

  5. Frumoase bai . ideea e interesanta

  6. Esti un idiot fanfaron 🙂 Pe langa asta, mai esti si praf. Dar deh, te dai si tu hartist.

  7. ma bucur ca ma bagi in seama si ca ti-ai pierdut cateva minute din viata ta, facandu-ti alt id si dandu-mi comment. mi-e sila de toti astia ca tine care critica, critica, dar niciodata nu-si arata „faţa”. uuu. ce mister. din cauza ta nu o sa reusesc eu in viata mea de ” hartist ” (asa e la moda acum , sa iti bati joc de vorbitorii de etnie roma ). succes 🙂

  8. a 3-a.cum se comporta tamronul 70-210,cel care l-ai avut in probe?ai facut poze cu el aici sau imi poti trimite??

  9. tamronul 70-210 e foarte bun. focalizeaza rapid si precis. pot sa iti trimit daca imi dai un id de’al tau. merci de comentariu

  10. salut!am id don_mateo23 . astept cateva poze si sper sa mai colaboram.multumesc!

Lasă un răspuns

