Apus Sovejean

DSC_0538-2 copy

DSC_0534-2 copy

DSC_0628-2 copy

DSC_0627-2 copy

DSC_0589 copy2

DSC_0584-2copy

DSC_0614-3 copy

DSC_0599-2 copy

DSC_0638-2 copy

 

Cam atât pe luna iulie 🙂 Plec în Timişoara !

Vă aştept cu nerăbdare părerile !

5 responses to “Apus Sovejean

  1. Felicitari. Pozele sunt absolut minunate!

  2. Asa imi place cand vad poze care-mi amintesc cu placere de copilaria mea, mai ales daca sunt asa de reusite!

  3. apusul acela..aveam un an si o zi :). Fiecare poza imi aminteste de clipele scurte dar care durau ore intregi pt noi.:)

  4. in prima fotografie galbenul ala ma face sa imi ea ochii de la adevaratul subiect. Muntele. A doua proasta focalizare, la ultima mi-ar fi placut sa vad mai mult portocaliu, la cele cu soare nu stiaia ca nu e bine sa fotografieze soarele direct?! nu stiu ca parat a dar se pot face o multme de modificari in care sa iti de-a impresia de apus, plus bineinteles de photosop, ceea ce cred ca nici pe ala nu il stapanesti foarte bine.
    Sper sa nu te superi pe comentariu dar asta e adevarul si vreau sa iti atrag atentia la greseli ptr binele tau.
    Cu respect, leo

  5. si aici Leo, ai cam gresit. nu stiu cu ce te ocupi tu, dar pana nu vad si niste fotografii d’ale tale nu pot sa iau criticile tale (agresive) drept sfaturi. 1.in prima fotografie am facut dinadins acest lucru (sa introduc acel galben in poza). si nu, subiectul nu e neaparat „muntele” dupa cum spui tu. a doua poza nu e nici pe departe prost focalizata. asa se vede aici, pe post. dar daca dai click pe ea si o deschizi intr-un ecran mai mare (daca ai monitor mai mic de 17” trebuie dat iar click pe ea) o sa vezi ca focalizarea e fix pe cal, unde am si vrut. apoi cele cu soarele : acesta era la apus deci lumina lui era mult prea slaba sa imi afecteze senzorul. plus ca nu era fix indreptat spre obiectiv. la ultima poza, daca asa iti placea tie sa o vezi, ok. dar tine de gustul tau. sa stapanesc bine photoshopu? eh, nu e un ţel in viata pentru mine. Si sa stii ca nu ma supar la comentariile tale. chiar amuzante ! 😉 ceau

Lasă un răspuns

