Satul Vizuresti, judetul Galati

Acum 2 săptămâni am fost în vizită la nişte rude din Galaţi. Cum plictiseala îşi spunea cuvântul am decis să urc pe dealurile din împrejurimi. Sincer vă spun, că am rămas puţin uimit de frumuseţea naturii din acea zonă. Vremea m-a şi ajutat (fiind o zi însorită, cu un cer foarte frumos) dar m-a şi umplut de praf din cauza vântului puternic. (şi cum sunt alergic la praf , asta mi-a trebuit) În ciuda acestor inconveniente, am reuşit, cred eu, să surprind cele mai frumoase privelişti care se puteau scoate pe acele dealuri. (subliniez dealuri căci la câţiva km erau nişte peisaje şi mai frumoase, dar cum nu eram pe cont propriu, nu m-am putut aventura până acolo şi nici pe tata nu l-am deranjat de la condus :D)

Aşadar, fotografiile :

DSC_9469

DSC_94930001

 

DSC_9471 copy

DSC_9474 copy copy

 

DSC_9490

DSC_9494

DSC_9500

DSC_9511 copy

DSC_94790001

Vă aştept ca de fiecare dată cu părerile voastre.

10 responses to “Satul Vizuresti, judetul Galati

  1. Te-ai intrecut de data asta . sunt minunate . ^^

  2. Sunt foarte bune Alecsandre! Mie îmi plac aproape toate, iar unele sunt demne chiar de un wallpaper sau un print mare.

  3. cele mai FRUMOASE!!!!

  4. hmm..nu ,,te-ai intrecut” pt ca si celelalte poze sunt la fel de bune si frumoase insa cred ca fotografiile astea inspira foarte..foarte mult lucruri.De fapt cred ca te induce intr-o stare de prospetime si de vigoare.Cromatica este superba..cerul..norii .Totul te face sa te asezi pe o fasie de iarba din oras si sa te uiti doar in sus..
    Si nici nu cred ca sunt cele mai frumoase..ci sunt unele dintre cele mai frumoase 🙂

  5. Imi plac mult, in special a 6a:D Apropo am fost intr-o tabara de arte vizuale si a fost si un fotograf..si mi-a dat un tip: cand faci poze in natura sa incerci sa pozezi mai putin cerul..adica cam un sfert din fotografie nu mai mult sa fie cerul:P dar si-asa sunt reusite:)

  6. E adevarat , dar poti incadra si mai mult cer in caz ca acesta arata frumos. Depinde de .. viziune 🙂 Dar ceea ce conteaza e sa nu incadrezi in egala masura. Merci de comentariu !

  7. sweet sa faci poze mai frumoase la mare

  8. Dap..in Galati sunt sate chiar faine…data viitoare poti sa incerci si Mastacani ;)) e genial 😛

  9. Da, este cel mai frumos sat din lume!Am locuit acolo in anii 1959-1962 si l-am revazut in noiembrie 2009. Minunat!

Lasă un răspuns

