STEV : Cnc vs Cnu

Fiind în clasele 5-8 la Colegiul Unirea, apoi urmând Colegiul Cuza, mi-a fost greu să mă decid cu cine să „ţin”.

Aşadar, doar o metodă am găsit pentru a face departajarea : jocul de scenă. Trăgând linie după prestaţiile ambelor licee, am decis : Unirea a fost cea care a adus mai multe râsete în sală, pe când Cuza, aşa cum mă aşteptam, a impresionat prin unele scene pline de „sinceritate şi frică comunistă” 🙂

Acestea fiind spuse, o să vă arăt pozele realizate la cele două piese de teatru :

CNC

_DSC8617

_DSC8634

_DSC8643

_DSC8645

_DSC8646

_DSC8653

_DSC8656

CNU

_DSC8541

_DSC8569

_DSC8577

_DSC8589

Păreri + critici le lăsaţi mai jos. Vă mulţumesc de atenţie!

13 responses to “STEV : Cnc vs Cnu

  1. Comentarea pieselor mai intai si lasam ”deliciul” (pozele) la urma. ”Se cauta un mincinos”, piesa de la Unirea a fost foarte foarte amuzanta, joc de scena bun, voce cam scazuta dar s-a inteles.
    Piesa de la Cuza al carui nume nici acum nu-l stiu m-a impresionat placut in ceea ce priveste jocul de scena si actorii.Cat despre subiectul piesei …destul de interesant.A fost o piesa care a surprins dupa parerea mea aspecte reale din viata politicienilor.
    POZELE superbe.nu-mi pasa ca sunt facute cu focus manual sau ca lumina a fost destul de proasta.Mie imi plac foarte mult si de cate ori le revad ma gandesc la partile amuzante din fiecare piesa.Sincere felicitari mai ales pt a 3a si ultima.
    apropo..Hai Unireaaa

  2. iliemarius02

    Toate pozele sunt faine . Hai cuzaaaa 😡

  3. Pozele sunt ok, se vede ca intradevar te preocupa fotografia de teatru iar daca m-au facut sa-mi doresc sa merg iar la o piesa inseamna ca si-au atins scopul cat de cat. Toate bune.

  4. felicitari, au apelat la pozele tale pt articol 🙂
    esti pe drumul cel bun, succes !
    faine pozele, spor pe viitor !
    😉

  5. da patrick, stiu.
    intr-un fel sau altul, apartin Ziarului de Vrancea 🙂

  6. hm.. nu stii cu cine sa tii?…dar cine iti doresti sa castige?..;) perisan si toma ..foarte expresivi..nu stiu ce roluri au jucat, dar experienta de scena (probabil) se cunoaste deja….si apropo de fotografii, faine ca-ntotdeauna…

  7. Te rog, mai multe poze cu cei de la CNU. Piesa lor „Se cauta un mincinos”,a fost super. Elevii au reusit sa transmita , comicul din piesa si-a spus cuvantul. Toate pozele sunt superbe.

  8. sunt de acord cu tine

  9. daca esti tot tu , mai „ferechis”, normal ca esti de acord. vezi ca iti vad mailul care e acelasi :)) hahaha

  10. asta e adresa mea . sunt mama lui „ferechis”.scz,am bagat ID-ul gresit. imi doresc mai multe poze.

  11. :)) Ok.ultimile doua comentarii de aici sunt amuzante si nu m-am putut abtine.Eu si acum ma oftic ca nu am ajuns la stev 8-|…plus ca aveam bilete…

  12. Sunt placut impresionat de poze. Ma bucur ca te-ai „aplecat” asupra acestui gen de fotografie si ma bucur si de poze, eu nu mai am nici macar filmarea.
    *Sophie – deci la tine a ajuns mesajul 🙂

Lasă un răspuns

