Diverse idei

Weekendul acesta a fost unul dedicat fotografiei 🙂 Afară este din ce în ce mai frumos, iar eu sunt gata să o primesc aşa cum se cuvine.

Aşadar, am blocat timpul în câteva cadre :

Old look

DSC_807737 var2

Lipsa întregului

DSC_811563 var2

Prispa

DSC_812270

The sun is shining

DSC_812672 var2

Apusul şi ea

DSC_812773

Rapiţa

DSC_818203

Înjumătăţire

DSC_8188

Agricultură

DSC_821227

Lucky me

DSC_823550 

Lucky her

DSC_823954

Cam atât am decis să vă arăt din sutele de poze ^__^

Vă aştept ca de fiecare dată părerile şi criticile.

10 responses to “Diverse idei

  1. let me be the first like usual.
    to be the coolest comment, i’ll write in english.
    ..And nothing compares (to you, of course^^) with a picture taken on this beautiful weather.thanks for my name on the photo 9 . very proud of all of them and very happy for you.
    I LOVE YOU. a?^^

  2. ‘Lucky me’ = epic. Chiţ, te-a luat de data asta. În cadru, hîhîhî.

  3. Tare bah.Imi place aia „injumatatire”:>

  4. cristinapk

    mie îmi place de laura în ultima fotografie

  5. sexi bai ……………pesajul si baiatul i mean

  6. Imi plac alex . o parte le stiam , chiar sunt dragute Felicitari !

  7. Cred ca cineva te place. :-s

  8. tine-o tot asa…imi plac toate!

  9. ce s-a intamplat la „Apusul şi ea” ? este incredibil de subexpusa iar culorile par prea saturate :-s

  10. laurentiuion

    foarte mişto & f sugestive
    eu văd poezie în pozele tale

    🙂

Lasă un răspuns

