Fotografii noi

Nu am mai avut grija de blogul asta. Probabil datorita timpului…

Dar acum cu weekendul asta prelungit mi-am rezervat timp sa va arat niste fotografii din ultimile saptamani. 🙂

_dsc767928

_dsc769442

dsc_7575

dsc_740101

dsc_745601

dsc_779301-copy

_dsc783314

7 responses to “Fotografii noi

  1. nici macar nu mi-ai zis:)

    poze frumoase din diferite locuri..ah si cata melancolie imi provoaca unele.Imi plac atat de mult pozele de la concertele camerale iar celelalte..ei bine..celelalte sunt cele care inspira libertatea tuturor.

  2. Bravo! Sa nu-ti neglijezi blogul…lasa timpul sa-si vada de drum. Sa pui mereu poze noi pentru ca merita. Bafta!

  3. cristinapk

    şi astăzi(sâmbătă) au fost vreo 5 coruri la teatru din diferite oraşe.
    mâine la ora 10 iar se cântă. e premierea. 🙂

  4. Hi, cool post. I have been thinking about this topic,so thanks for posting. I will likely be coming back to your site. Keep up great writing

  5. Unde a fost facuta cea de-a treia poza?

  6. in Galati, satul Furceni

  7. Poza a 5-a sufera de un noise excesiv (cred ca din cauza post procesarii, ca nu are cum sa fie de la iso 400). In asemenea circumstante foloseste un blitz remote ca fill light in camera si ca prin minune probleme vor disparea.

    In rest, keep up.

Lasă un răspuns

