Psycho

Las pozele să vorbească de la sine.

dsc_628801

dsc_631501_1

 

dsc_632901

dsc_636601

 

dsc_6317011

dsc_629501_2

dsc_636801

dsc_639001

Mulțumesc Laura, și mulțumesc atmosferei date de…muzică :))

17 responses to “Psycho

  1. bai, pozele sunt superbe, ti’au iesit foarte bine. initial cunoscund’o pe laura mi’a venit sa rad, dar sunt foooarte frumoase.

  2. Atat vreau sa stiu,ce muzica?:)

  3. Why so serious, son?

  4. a5-a e bestiala

  5. Salut,
    am dat si eu un ochi peste seria asta si nu pot spune decat ca sunt foarte bune. Foarte expresive, noise-ul da foarte bine si imi place, si tonarea la fel. Numai bine si keep it up!!

    Cheers 🙂

  6. am uitat sa mentionez ca a 4-a si penultima sunt preferatele mele….super!

  7. Foarte reuşite 🙂 Felicitări.

  8. thewaterguy :D

    super faine Great Job!!

  9. sunt profund incantata ca postul place oamenilor.pt ca tema poate fi interpretata de ”unii” in functie de cea mai mare prostie la moda acum si anume stilul emo.Insa pozele exprima cu totul si cu totul altceva..pe mine ma duce cu gandul la teama..nebunie..diabolism si chiar mutilare.
    muzica de fundal:
    rob d- clubbed of death
    notre dame- vlad the impaler
    si putin de ..children of bodom 🙂

  10. bine ba gata nu mai sunt rau .faine pozele ,fara nici un fel de caterinca .pana mea

  11. @sophie: Eu ma gandeam la alte melodii pe fundal
    Chitz asta se numeste abuz de prietena. :O
    Oricum foarte expresive pozele daca in ultima ar fi fost un craniu zici ca e Illidan si craniul de care e el foarte obsedat. ❤
    Auzi, pot folosi si eu pozele pentru niste lucraturi in Photoshop. Un sig ceva. :-„

  12. damaged

  13. Superbe pozele, foarte expresive! Machiajul, scenariul, totul a creat o imagine unitara a unei stari despresive, dar frumoase prin profunzimea ochilor.

  14. Sunt foarte faine pozele, expresive, lumini bune, dar tema in sine este stereotipa…

  15. victima rapita si legata la ochi din ultima poza are unghiile perfect date cu lac. interesant…

  16. nu mai ruxi mai. nu erau date cu lac ci e lumina de la blitz. ironico

Lasă un răspuns

