Brasovul, de la inaltime

Vorba multă, sărăcia omului. 🙂

Brașovul, văzut de pe Tâmpa :

_dsc378901

_dsc379001

_dsc379201

_dsc379301

dsc_381001

 

dsc_381901

 

dsc_383401

Același minunat oraș vechi din Brașov, văzut de la Turnul Alb

dsc_432801

 

dsc_433001

dsc_437401

 

untitled-31

O panoramă de pe Tâmpa

untitled-21

Următorul post : Predeal.

10 responses to “Brasovul, de la inaltime

  1. Sunt toate foarte frumoase! A 7-a si ultima imi plac cel mai mult! 🙂

  2. super tari, caramiziul cladirilor e bestial surprins…
    la fel, imaginile panoramice.
    felicitari, ai si ochi si obiectiv, se vede !
    😉

  3. si mie imi plac tooate.dar cel mai mult imi place a penultima.bravo.a meritat tot frigul si durerea de picioare :))

  4. oooooo
    asta e dovada ca a meritat sa risti sa strici aparatul…nu ca ai fi riscat sa cazi si orvoar alex….:D

  5. Foarte, foarte frumoase. Felicitari 🙂

  6. vlad alexandra

    deci.ma.uimeste.cu.fiecare.poza:X:))….sunt.foarte.faine.toate.pozele:X:X..dar.a.7a.si.a.9a.sunt.SUPERBE:x

  7. Imi place brasovul la nebunie. Ara asa de retro si tru` si alti termeni deia care le folosesc pitiponcii.
    Place mult poza alb negru „Panorama dupa tampa”.
    Ar trebui sa mai ies si eu in lume. ‘-‘

  8. am uitat sa zic de luna de la turn :-” pe care o credeam ”norisor”

  9. pacat ca n-ai fost seara acolo la turn.era super tare…eu am ajuns cu bgd „din intamplare”, dar a meritat.

  10. o sedinta foto reusita nu cred ca se datoreaza faptului ca au fost realizate o sumedenie de poze,ci pasiunii de a povesti prin imagini calde

Lasă un răspuns

