24 ianuarie – Artificii

În acest articol vor fi postate poze de le focul de artificii de după evenimentul din 24 ianuarie.

Sper să vă placă ! Și să nu uitați să îmi scrieți părerile voastre legate de fotografii ! Nu vă fie lene.

 

artificii4

artificii5

artificii8

artificii9

 

artificii11

artificii12

artificii13

artificii14

Și cam atât pe … luna aceasta.

La începutul lui februarie voi pleca la Predeal timp de 5 zile. Sper să fie un session de fotografie reușit.

Până atunci….plictiseală plăcută la școală 🙂

13 responses to “24 ianuarie – Artificii

  1. prietene, sunt superbe pozele !
    cele de la teatru, in special…
    bafta cu scoala si astept poze de la Predeal !
    Inspiratie…

  2. ai pus artificiile!!!!!!!!!!!!!!!! 😀

  3. pff..chair mi-e lene sa repet ce-am zis pe mess:))
    dar..cum spuneam..in ciuda faptului ca imi displac artificiile….aici arata chiar bine..fara bubuituri…tipete..fluieraturi…si senzatii vizuale deosebite timp de cateva secunde…pe cand aici poti sa le privesti pana amortesti….

  4. in prima poza ma deranjeaza imaginea politailor…
    a2a este impresionanta forma circulara a celei verzi..pare a fi un glob luminat(era odata unul pe Mara…il stii?) si se mai regaseste cercul si in rondul de jos…
    doar ca..in astea nu-i prea gasesti centrul de interes ca sunt si luminile de la felinare..si de la ecrane..si ce-o mai fi acolo…….
    pe cand,daca te uiti la alea cu teatrul, identifici imediat centrul de interes ce se regaseste in zona artificiilor si partii superioare a cladirii..privirea este mentinuta in acea zona a fotografiei…
    hai ca e suficient:))

  5. ultima este buna pt o felicitare-poza…sau vedere…din alea cu la „multi ani nu stiu eu ce…:))

  6. a II-a si a III-a poza imi plac cel mai mult, desi toate sunt reusite. am facut si eu odata…tot cu telefonul:)) dar de rev acum 3 ani.

  7. Nice pics…

    @viorel: cu telefonu :)) da, vreau si eu tel ca a lu` chitz

  8. Awww, ce dragut, si viorel tot cu telefonul? Va potriviti, Chit. Viorel, asl pls.

    In alta ordine de idei, mistoace poze. =]

  9. Bravo! Ti-am mai spus ca imi plac! Se vede ca esti pasionat! 🙂

  10. am asteptat cu nerabadare articolul asta

  11. bun, bun . ai inceput sa inveti 🙂 ;;)

  12. Noh bai, cate comentarii sincere ai primit aci’, dar nu ar trebui sa-ti fie nici tie lene sa le raspunzi celor care iti lasa comentarii, nu? :-”
    Ah si eu nu ma prea pricep la poze, mdah nu am cultura necesara sa apas p’n buton si sa mi iasa pozele asa frumoase ca ale tale…sper sa ma pricep si eu la ceva :))
    Imi plac pozele deci 🙂

  13. Pozele ? Superbe! parerea mea ? poza 3 magnifica . GJ ! ne vedem la urmatorul articol .

Lasă un răspuns

