Începutul în fotografia de produs

Nu știu cât de bune sunt. Nu am experiență. Nu am blitz pro 🙂 Dar am zis să încerc și această arie a fotografiei să văd ce îmi iese.

Și iată rezultatele :

brosa

fluture-oblic

inele

 

inima3

Mai am și cu un telefon și o pereche de adidași dar nu am voie să le public. 🙂 Încalc nu știu ce lege.

Așadar cam atât în acest articol.

Întrebare : Ați cumpăra produsele ? :))

11 responses to “Începutul în fotografia de produs

  1. termina cu scuzele de inceput…..bla bla…

  2. nu sunt scuze de inceput. ci e crudul adevar 😦

  3. hmmm…as cumpara…..as cumpara…..de fapt n-as cumpara..
    bai, libelula e chiar ok…dar de exemplu celelalte nu te conving de modelul lor real..nu se distinge cum trebuie, asta daca o luam pe partea asta de a promova bijuteria respectiva…
    si m-am razgandit. as cumpara libelula

  4. ma alexandra .. cei rau in a fi modest?

  5. frate cam nasol bijuterii ce naiba de la case ruginite la bijuterii. acuma serios nu se vad cum trebuie adica o parte din mizerie se vede restul e putin incetosat dar ce sai faci

  6. mishu super ganditorul :)) dar posturile nu trebuie sa fie ca o compunere..adica sa aibe sens fiecare post cu precedentul . sunt pur si simplu fotografii cu anumite teme.fara sa existe o tema intermediara.ma rog. cat despre poze eu ti am spus ca sunt ok si sincer mie mi se pare foarte interesanta aia cu inelele .adica prima data cand am vazut o mi s a parut ca e un singur inel :).apoi cu libelula, dupa cum ti am zis si pe mess, imi place cel mai mult si se vede si cel mai clar.dar in acelasi timp si brosa din prima poza chiar m ar convinge sa o iau (daca as fi genul desigur :)) ) Pacat ca nu o poti pune pe aia cu vansurile..imi faceai reclama si mie :)) glumesc. oricum interesant post.:*

  7. Libelula aş cumpăra-o.
    Colierul nu se vede cât de lung e, dacă ar fi purtat de cineva în poze ar fi mai bine.
    Cred că ai început bine. Dar nu-ţi mai începe posturile cu „Nu știu cât de bune sunt.” Lasă că-ţi zicem noi asta 😉

  8. Sophie si Julien

    bla bla bla felicitari! bune!

  9. foarte sugestiv nickname-ul

  10. Ia uite cum il critica toata lumea pe bietul Alecs. Sa stii ca pozele sunt foarte bune. Exceptie fac ultimele doo, care au mult blur din cauza apropierii si forteaza putin ochiul.

  11. incearca atunci cand faci fotografie de stock…sa folosesti o diafragma mai mare.. (ex: f11) si un trepied. o sa fie totul cat mai clar. fara DOF-uri…

Lasă un răspuns

