Diverse

Pentru că nu am mai folosit aparatul foto de mai bine de o săptămână, deci nu am mai avut la ce sa lucrez, am decis să îmi revăd fotografiile mai vechi…
Astfel am ales câteva :

Greierele

greiere

Fluturele (1)

fluturele

Fluturele (2)

fluturele2

Musca

musca

Câinele

caine

Concert

dsc_1310

Vă aștept opiniile și criticile pe blog ! Just click the title and then write about !

12 responses to “Diverse

  1. *Marla*: cainele este imputit tare
    *Julien: ba taci naibii

  2. al doilea fluture…de fapt primul…dar e a2a poza….
    este…este rupt din toamna..poarta pe aripi tot ce inseamna toamna….si trist ca s-a uscat odata cu trecerea ei…

  3. Bai imi pare rau pentru tine dar folosesti prea mult photoshop.si chiar daca parerile sunt impartite, degeaba faci o poza si bagi o tona de photoshop.Trebuie lasata mai naturala.parerea mea.si poate dai accept la acest comment.:)) domnule JULIEN.AMIN

  4. marele si unicul:LEON:))

    putzicaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nu inteleg..:-?…toti fotografferigrec tre s aibe nume d poponari?:( p buna ma julien ..poate vine de la joul ..hmmm… :”julit” e?:D original si sexi:*:* a si kido ce stie d arta ? a baut prea mult th si are pareri?:))))

  5. scuze chitule dar ii dau dreptate lu’ leon
    cri cri cri tomane gri
    nu credeam c-o sa mai vii
    inate de craciun
    ca puteam si eu s-adun

  6. este adevarat. majoritatea francezilor par a fi gay. si limba in sine e …mai speciala :))
    dar hei…de ce sunteți rasiști ?

  7. Xenofobi Chit, ca francezii is tot albi. :))

  8. nu chiar toți mă :))

  9. mama ta e francez

  10. Ok, francezii la origini erau toti albi. :))

  11. aia cu musca ii cea mai O.O

Lasă un răspuns

