Satul din Soveja

  Așa cum v-am promis, am revenit cu poze din minunatul sat al sovejenilor. Personal, îmi plac casele foarte vechi care în a lor grădină se găsește o ordine a lucrurilor de nedescris. Se pare că fiecare sătean știe cum să își îngrijească propria gospodărie, fapt ce nu este întâlnit peste tot în România. (nu exagerez)

  Sper ca fotografiile să vă impresioneze plăcut și să vă transmită ceea ce eu am vrut să exprim. Nu am știut niciodată în a-mi alege titlul pozelor..poate pentru că nu găsesc 1-2 cuvinte care să le descrie cum vreau.

  Așa că, la fel ca și postul anterior, las imaginile să vorbească.

blogsoveja08

blogsoveja09

blogsoveja10

blogsoveja12

blogsoveja13

 

blogsoveja20

 

blogsoveja21copy

blogsoveja22

blogsoveja23

blogsoveja24

blogsoveja25

blogsoveja31

 

blogsoveja33

blogsoveja34

blogsoveja35

 

 

blogsoveja38

blogsoveja39

blogsoveja40

blogsoveja41

 

blogsoveja53

 

 

 

blogsoveja57

blogsoveja19

 

blogsoveja17

blogsoveja14

blog-soveja07copy

blogsoveja16

Și o poză de la Ciușlea  🙂

blogsoveja58

30 responses to “Satul din Soveja

  1. wow wow!! ce fel ai putut sa le modifici :X
    bravo bai!

  2. baaaai p**h* !!! mie de ce nu mi-ai zis de ultimile 2 poze?pozele iar..sunt superbe.dupa parerea mea cele mai expresive poze..un sat atat de linistit decorat cu muntii impunatori strabatuti de oamenii in ochii carora se vede timpul ce i-a imbatranit.
    si ma bucur foarte mult pt ca pozele din acest post se vor plia de minune cu acel cadou 🙂
    te iubesc

  3. m-am mai uitat o data dupa ce am dat commentul si mi-am amintit ca de frig mi-a fost la picioare :-„

  4. bai de ce ai chinuit atat pozele .Imaginile sunt ca femeile sunt mai frumoase naturale

  5. Am si eu o afinitate pentru vechi…sunt frumoase pozele…si zona…dar nu ar fi trebuit sa le modifici deloc.natural

  6. hey! m-am uitat si eu pe pozele tale (or should i say fotografii…? ). multe dintre ele sunt foarte dragute, felicitari! 🙂

    cred, totusi, ca ar trebui sa te gandesti sa le editezi mai putin pe unele. sa ai talent fotografic inseamna sa gasesti nu numai cadrul si momentul, ci si culorile, lumina sau pur si simplu feelingul. in post-ul asta, de exemplu, tu le-ai dat fotografiilor tale o anumita stare. daca ma intrebi pe mine, 3 si 5 cel putin nu corespund foarte bine starii… iar 12, 27 si 28, preferatele mele alaturi de ultima de la soveja(sper ca am numarat bine), au lumina foarte draguta, daca nu te multumeau culorile ar fi fost de ajuns sa le lasi alb-negru. am observat ca in general, la lucrarile fotografilor foarte buni, nici nu-ti dai seama ca sunt editate, iar tot aerul asta vintage/retro/what’s.it’s.name e atat de folosit pe hi5 si de gagicile care isi fac cont pe dA cu pozele facute in baie, incat s-a cliseizat si trebuie folosit cu prudenta.

    inca o chestie: mi se pare foarte important sa stii sa-ti alegi fotografiile, sa te hotarasti care merita publicate si care nu. de ex 8 si 9 au exact acelasi subiect, ai schimbat foarte putin unghiul si le-ai editat diferit, dar nu imi ofera mie, privitorului, altceva. ar trebui sa te mai gandesti un pic si la cea din mausoleu.

    spor!

  7. o sugestie : nu mai modifica pozele…macar cateva…sa vad cum arata si naturale…si daca nu iti place rezultatul continui cum vrei tu…

  8. observ că nu v-a plăcut că le-am modificat…nu am de gând să le schimb, pentru că am vrut să fie o serie întreagă de poze în genul „vechi”.

    „nici un artist nu poate crea pentru toata lumea! Un artist de succes este cel care are o audienta cunoscuta si cu care poate comunica.” Al Weber

  9. E mai usor sa le-nvechesti pe cele noi, decat sa le innoiesti pe cele vechi! – parerea mea.

  10. daca voiai ceva in stil ‘vechi’, de ce trebuiau modificate?un artist nu poate crea pt toata lumea, dar poate invata sa fie un artist[dezvolta abilitatea]

  11. wooow, mai, am ramas surprinsa. superbe! j tot ce pot s spun e ca imi scot palaria in fata ta. Fotografiile astea imi aduce aminte de acea perioada a copilariei mele petrecute la bunica, iarna, cand vedeam totul prin ceata, simgteam mirosul acela specific,familiar, de vechi. Abia astept sa vad ce urmeaza 😉

  12. multumesc ! si ma bucur ca iti exprima aproape aceleasi chestii 😉 pentru ca…inseamna ca inseamna ca am atins acel punct in care imi exprim prin poze personalitatea mea! (ps: mai am mult de muncit)

  13. Păcat de editare! 🙂

  14. @boul comunal (nici nu ma indoiesc)
    știi cum e vorba aia? „ca oile” .

    „scoate artistul și talentul înnăscut din tine! FĂ POZE LA SOARE, pe apus mai ales să fie mai cool”

    scuză-mă dacă am fost prea subtil!

  15. As putea spune ca toate pozele sunt extraordinare dar as minti pentru ca sunt si mai si. 🙂

  16. cred…ca ai nevoie de personaje in pozele astea, de fetze, de batrani, de gesturi…asa exprima siguratate, nu vechime…

  17. interesanta serie!

  18. Faina seria aceasta… esti bun la ce tine de peisaje si locuri… exprimi frumos spatiul si timpul ….

  19. a6-a si a7-a sunt minunate! felicitari ptr post!

  20. salut!imi plac pozele tale! am si eu bunici acolo,am niste poze superbe de acolo. daca vrei pot sa ti le dau sa le postezi! e o zone magica!
    lumea ar trebui sa o descopere,dar imi este frica sa nu o strice… ast rasp tau

  21. salut.
    ma bucur ca iti plac.
    cat despre pozele tale, imi pare rau, dar nu postez poze care nu imi apartin.

  22. sunt super pozele……imi plak deoarece este satul meu…sunt din soveja..dar sincer nu trebuiau asa modificate sunt ele facute k o asezare veche dar makr trebuiau lasate culorile ….aja s’a imbatranit de tot …pesajele..si restul…eu as zice sa le redati culorile….si ink cv….sa vizitati soveja este o zona plina de monumente…….si o sa va plaka sigur…….va asteptam in Soveja……!!!!!!!!!!

  23. si eu sunt din Soveja(acolo am bunicii) .. sunt excelente pozele .. felicitari fotografului .. dar nu trebuiau modificate deoarece ele ,si asa exprima o imagine arhaica prin modul de trai invechit specific satului romanesc.. defapt Soveja e o lume arhaica care incearca sa se modernizeze dar mai are mult

  24. buna. mi-a facut placere sa privesc pozele tale, shi in acelasi timp mi-au trezit o nostalgie fara margini….e satul copilariei mele, shi nu am mai fost de vreo 3 ani, sunt prea departe ca sa mai ajung….
    sunt multe locuri cunoscute, aproape de casa parintilor mei, foarte reushite dupa parerea mea, efectul pe care l-ai dat ma incanta, si cred k reprezinta satul cu siguranta, putin pustiu, si singuratic… asa ca te felicit.

  25. Salut, interesante cateva. Putin exagerate cele invechite dar unele merita. Cunoscbine locul si as putea sa-ti trimit cateva facute acolo in diferite perioade.

  26. pozele sunt frumoase. mie unu imi place si editarea, chiar se preteaza compozitia la modul de editare folosit. ai talent si stii sa folosesti aparatul (ai un d40 din cate am vazut). am si eu unul si ma bucur ca scoti tot ce poate el :). un singur lucru nu mi-a placut, dar asta nu trebuie sa te supere (sper ca esti deschis la „critica”): daca intr-un loc scrie fotografiatul si filmatul interzis, acel anunt ar trebui respectat; sa vezi o poza in care apare acest anunt este ca si cum ai vedea pe cineva plimbandu-se printr-un aranjament foral langa care e pusa o placuta pe care scrie „nu calcati forile”. sper sa nu intelegi gresit mesajul meu. succes si cand critica devine acida, aminteste-ti ce a invatat octavian paler „am invatat ca doi oameni pot privi acelasi lucru si pot vedea ceva total diferit”

  27. salut. frumoase fotografii. si eu sunt din soveja, una dintre ele e casa bunicului meu. poate te cunosc?

  28. Prea mult ai stat cu obiectivul pe casa lui Ghita Musat!De ce oare?

  29. sunt tatal lui

  30. Buna!Am 12 ani si merg in fiecare weekend la Soveja.Niciodata nu am privit acest sat asa……in toate pozele domneste nostalgia…Foarte frumos!!!!!!!!

Lasă un răspuns

