Peisajul din Soveja

În ultimul weekend din vacanța de iarnă, am plecat împreuna cu prietena mea și cu ai săi părinți la Soveja. Eram nerăbdător în a ajunge acolo deoarece auzisem că zăpada era destul de mare, iar peisajele superbe. Nici nu am stat să mă gândesc, că am și luat aparatul foto în ghiozdan.

Ajuns acolo eram chiar încântat de priveliștea minunată ce se întindea în tot satul. Era însă o problemă : nu era frig, era ger 🙂 Cu greu am suportat acest lucru, îmbrăcându-mă cu multe haine groase, iar în mâini, unde aveam cel mai mult nevoie de căldură, mi-am pus 2 perechi de mănuși. Foarte dificil pot spune, căci de aproximativ 2 săptămâni nu mai las aparatul „să își facă de cap”, așa că îl am pe programul M, iar pentru a schimba setările nu era chiar ușor pe acea vreme.

Trecând peste aceste lucruri mărunte , mi-am luat prietena și aparatul și am urcat să admirăm peisajul.

În acest articol îmi voi publica doar pozele ce țin de peisaj, așa cum arată și titlul. Următorul post va cuprinde satul din Soveja, unul foarte vechi și care îți transmite multe lucruri.

Așadar, las imaginile să vorbească :

blogsoveja

blogsoveja04

blogsoveja05

blogsoveja28

blogsoveja42.blogsoveja44

blogsoveja46

blogsoveja49

blogsoveja50

blogsoveja51

Vă aștept pe toți cu opiniile și părerile despre poze, fie ele foarte simple sau foarte…critice !

P.S. : Nu trebuie să aveți cont pe wordpress sau blogspot, ca să puteți posta commenturi ! Vă mulțumesc și ne vedem la următorul articol care va fi despre satul din Soveja.

37 responses to “Peisajul din Soveja

  1. hei.nu stiu daca ma crezi (vorbind despre surpriza) dar si eu aveam in gand sa iti spun sa le publici in doua posturi pe toate..pt ca erau prea multe.cat despre peisaje..nici nu are rost sa mai spun..sunt superbe.Chiar daca le-am vazut odata cu tine tot ma bucura cand le vad si in poze.Panoramele..ce sa zic..munca grea cred:-?? dar ti-au iesit perfecte.Bravo Alexuu :*

  2. sa stii ca nu-mi plac toate:D

  3. Foarte tari pozele.Imi plac.Iar peisajele sunt minutate.

  4. stiu ca parererea mea de necunoscator in acest domeniu nu are o prea mare importanta .. dar pot spune sincer ca aceste poze imi incanta ochii

  5. sunt superbe! ai talent , sensibilitate si …stiinta!

  6. Esti praf …:)) … ce facem la fizica ?:|

  7. hahahaha….ce tampeniii de fotografii…sa ve ce poze fac eu bai :))=))=))=))…joke:|…

  8. vlad alexandra

    sunt superbe pozele…alex, chiar ai talent…:X:X:X….faci niste poze impresionante…FELICITARI! Tine-o tot asa!!:X

  9. natura este cea care te ajuta sa iti exprimi sentimentele cel mai bine si faptul ca tu prinzi fiecare moment in aceste imagini este miraculos…cat despre poze sunt superbe,chiar ai talent>:D<

  10. Bravo alex!:D…pozele sunt foarte frumoase!;)

  11. superb….perfect:)

  12. pozele sunt superbe…incat poti promova soveja cu ele ..cine le-ar vedea ar spune ca este vreo destinatie de lux..dar nu..:) din pacate..bafta in continuare s cat mai multe poze..;)

  13. the pictures are really nice! 🙂

  14. Da sunt superbe 🙂
    Doar stau in soveja nu ;;)

  15. uuu
    ce frumos 8->
    locul unde am copilarit 8->
    7 ani superbi …cei mai frumosi ani din viata mea ! 🙂

  16. Felicitari, m-ai impresionat placut…

  17. Talentosu’ de el 🙂 ne vedem la blogfest :))

  18. Frumoase fotografiile si ce frumoase locurile!

  19. Pacat ca sunt putini romani care stiu de Soveja. Felicitari pentru imagini, fara sa vrei te-ai transformat intr-un ambasador al zonei.

  20. Da unde sunt pozele cu lacu sarat de la Soveta?

  21. @tuturor : mulțumesc de aprecieri. vă mai aștept cu vizite și păreri.

    @dadatroll : ai încercat să spui o glumă ?

  22. Nu mei da ce rost are sa te duci pana la Sovata si sa nu faci decat nici macar una poza cu lacu sarat? Ca ala e cel mai celebru deacolo.

  23. am fost la Soveja omule. nicio Sovata /:)

  24. ….fotografiile tale sunt superbe. Eu le privesc si incep sa visez … Si sa ma visez in locurile surprinse de tine. Nu stiu ce te-ai gandit sa faci pe viitor, avand in vedere ca ai 17 ani, dar nu renunta la fotografie!….Si lasa pe undeva, cumva ….un contact… sa stie omul de unde sa te ia!…si chiar mi-era dor de Soveja iarna…

  25. Bv bey,chiar te admir mult pt lucrurile care le faci(chiar daca nu-ti spun asta :)):D) nu as fi crezut vreodata ca pe langa skate,ai putea sa ai si o alta pasiune.Felicitari! a si sa nu o uit si pe Laura,care din cate-mi dau seama iti impartaseste ideile.Chiar sunteti o pereche super:)

  26. pozele sunt reusite alex , in mare 😛 sau cam repetat cateva . cele cu florile 🙂 dar sunt frumoase

  27. he he … aproape ca sunt satul de Soveja si de zapada de acolo. Tocmai m-am intors din cantonament de la Soveja si am batatorit zapada fara mila :))

    Peisajele sunt superbe si se vede ca te-ai chinuit putin sa-ti iasa. Le asteptam si pe celelalte

  28. Ma bucur sa gasesc vranceni de-ai mei prin blogosfera! Eu am colindat Vrancea vara trecuta, dar n-am ajuns pana in Soveja decat prin toamna, cand am traversat muntii intre Lepsa si Soveja pe un drum inchis. Am zis ca mor! Palpitant.
    Peisaje am strans de pe la Dumitresti, Chiojdeni, Jitia, Vintileasca (http://lefterandrei.wordpress.com/2008/05/12/si-vrancea-are-cu-ce-se-lauda/) am mai trecut si prin Mera – Reghiu – Andreiasu de jos – Andreiasu de sus (http://lefterandrei.wordpress.com/2008/05/17/calator-pe-meleaguri-vrancene-ep-2/)
    Imi place blogul tau. O sa te urmaresc in continuare si daca te tii de treaba o sa te adaug in lista mea de prieteni 😉

  29. Bai deci repet 🙂 chiar se merita sa vizitati Soveja ! De 13 ani ma duc acolo…iar locurile sunt superbe…am bunici acolo si oamenii sunt uimitori ! >:D<
    Felicitari Alex si mult succes in continuare cu site`ul 🙂

    Mai asteptam poze 😉

  30. Mi-au plăcut vreo 3. Care realmente te fac să rămîi pe loc să te holbezi la ele. Că asta e ideea. O poză care nu te face să te holbezi la ea, își pierde rostul.
    😉 Cheers!

  31. mah eu zic ca toate is faine !:).te pricepi si trebuie sa continui asta;).dupa mine esti foarte bun,si credema,stiu ce zic;).

  32. Pot sa zic doar ca sunt fantastice pozele . Eu merg in fiecare vacanta la Soveja pentru ca acolo am bunica . Cunosc locurile din toate pozele facute de tine si pot sa zic ca le-ai surprins in niste momente excelente . Nu cred ca se putea mai bine . Te Salut … Manu’

  33. recunosc aceste peisaje si ma bucur ca acum le pot vedea si cand nu ma aflu la soveja.vara si primavara e la fel de frumos.mult succes in continuare

  34. super imagini

  35. un loc foarte drag sufletului meu!! plin de frumuseti a naturii!

Lasă un răspuns

