Parcul Crâng, Buzău

Parcul Crâng este cel mai mare şi mai important parc din oraşul Buzău.

În parc se află un lac artificial, denumit Heleşteul. Lacul a fost amenajat la construcţia parcului, pentru plimbări cu barca. Apa este adusă din râul Buzău printr-un canal care ocoleşte oraşul.

Afară fiind extrem de frig și neavând timp decât 15 minute pentru o mică plimbare în parc, pozele nu au ieșit chiar cum mi-aș fi dorit.
Oricum, sunt sigur că la primăvară îi voi mai face o vizită , deoarece peisajul din jurul lacului este frumos. Și…o să se reflecte și în apa lacului care acum era atât de înghețată încât am văzut chiar și o carămidă stând pe suprafața acestuia :))

buzau-copy

buzau2-copy

buzau4-copy

 

 

buzau9-copy

buzau192

buzau17

buzau11-copy

buzau20

buzau21

buzau22

7 responses to “Parcul Crâng, Buzău

  1. multumesc ca mi-ai amintit de lac si de buzau:)

  2. hei mergem si la primavara, si la vara si chiar si la toamna si facem facem poze.de fapt tu faci :)) eu..asa cate putin putin

  3. Frumos reflectat lacul in poze..va recomand si o plimbare prin padure dupa ghiocei prin februarie

  4. Frumos parc, Crangul.
    Oras, cam pe moarte, Buzaul….

  5. buzău20 e cea mai reuşită 🙂

  6. Mi-ai amintit de copilarie….parintii mei ma duceau in Crang cu sania,mergeam in Oraselul copiilor…ce vremuri.Locuiam in Micro14,langa Crang si primavara mergeam sa adunam viorele din parc

Lasă un răspuns

