portrete laura ( II )

O noua serie de fotografii tip portret facute Laurei mele.

 

My young folk : (în mai multe versiuni)

1. 

laurici09

2.

laurici13

3.

laurici16

 4.

laurici24

 5.

laurici32

 6.

laurici37

Vă aștept părerile și criticile !

Sărbători Fericite !

11 responses to “portrete laura ( II )

  1. super tari pozele , super incadrare , super lumină!

  2. frumoasa fata.seamana pe verisorul ei 😛

  3. ,,,bravo…e superb …. toate pozele sunt magnifice:*

  4. …pozele 3 si 17…imi plac cel mai mult:X

  5. hei Alex.frumoase poze..insa am o problema cu poza 10 si doar ti-am zis si tu nu nu si poc

  6. incapatanat ca intotdeuna…
    frumoase pozele:) noroc de model 😛

  7. Da ma, ce sa zic. vai laura ce minunata esti si ce cuplu perfect vaaaaaaaaaaai .NOT 🙂

  8. I’m gonna go lesbi :X :)) Bravo Alex,superbe pozele!Ai talent ,artistule~!

  9. Imi plac, sunt dragutze, dar mi-au placut in special pozele 18 si 3, aceste fotografii parca pun mai mult in evidenta modelul. Ador fotografiile alb-negru, imi dau o stare…de bine… Oricum, se poate si mai bine, dar am incredere ca o sa reusesti… apropo e un concurs pe http://www.lumeaemica.ro. Numai bine….

  10. In pozele tale, Laura nu pare Laura.Pare mai mult de atat …adica e de bine mah:))

  11. salut…
    frumoase portrete ai in seria asta 😉

    acum sa iti raspund la intrebarea care mi-ai lasat-o la mine pe blog. Efectul acele de poze vechi e destul de usor de obtinut. Am luat o poza cu o hartie veche, am pus-o peste poza initiala si i-am schimbat blending mode-ul pe Overlay, si daca trebuie si un pic de opacity. Cam asta e reteta mea, in mare….bineinteles ca mai sunt si alte mici detalii pana sa ajung la rezultatul final dar asa in mare cam asta e. Nah, spot la treaba si te mai astept si cu alte vizite…;)

    Cheers 🙂

Lasă un răspuns

