Mănăstirea Buciumeni

O scurtă vizită am făcut astăzi la mănăstirea mai sus menționată, situată în nord-vestul județului Galați, este așezată într-o regiune în care, conform tradiției locale, primele forme de viață monahală datează încă de la sfârșitul secolului al XVI-lea.

Speram în a prinde o vreme însorită. Dar nu am avut noroc…Peisajul oricum este superb vara.(am vizitat-o și atunci) O să fac probabil un update când vacanța va veni 8-> Dar până atunci poate mă voi duce când voi afla că a nins.

Acestea fiind spuse, o să vă prezint câteva cadre trase azi , la mănăstire.

1. Drumul care ne duce spre intrarea în mănăstire :

manastire1
3

 

2.Următoare serie prezintă imagini cu ceea ce se putea vedea la poalele mănăstirii :

manastire7

<casa unei calugărițe, îmi pare rău de copacii aceia care nu dau bine deloc>

manastire8


manastire1001

fum

 

<drumul spre biserică și chiliile măicuțelor>

4

5

_dsc2153

3. Biserica și ceea ce o înconjoară privită mai de sus :

manastire13

manastire14

<o panoramă, trasă din mână>

panorama1-copy

4. În pădurea din interiorul mănăstirii :

urme-de-tractor3

urme-de-tractor2

padure4

padure5

padure6

dsc_2212

Și închei acest articol cu singura vietate găsită în pădure atunci :

gandacel


2 responses to “Mănăstirea Buciumeni

  1. vai chiar daca sunt la tara trebuie sa ti zic ca mi-ai facut o bucurie cu noile poze..sunt minunate bai.sincere felicitari!niciuna nu mi se pare mai putin ok..alea din padure sunt iar superbe..bravo!

  2. acolo mam casatorit un loc divin care imi va aminti totdeauna de dumnezeu .

Lasă un răspuns

