serbare la grădiniță

Acum câteva zile , am fost chemat de o cunoștință pentru a-i poza „frumusețea” de fată pe care o are 🙂 O să vedeți și voi că e chiar drăguță.

Și în felul ăsta am câștigat și primii mei bani din fotografie. Frumos început … lângă copii zgomotoși și nerăbdători în sosirea lui Moș Crăciun.

Am selectat unele poze din serbare, care, cred eu, sunt cele mai reușite din această serie.

 

adelina04

adelina02

 

adelina19

 

adelina23

adelina24

adelina37

adelina52

adelina42

adelina44

Vă aștept comentariile și criticile la aceste poze și nu numai.

Vacanță plăcutăăă !!

2 responses to “serbare la grădiniță

  1. didntfindabettername

    esti un pedofil……………..laura stie?

  2. Bai Alex,foarte tare pozele ma.E un inceput,corect:).Si sa stii ca si eu astept critici si pareri>:P

Lasă un răspuns

