piesă de teatru

Ieri, 14 decembrie, la Teatrul Municipal „Mr. Gh. Pastia” Focșani, a avut loc o piesă de teatru, foarte reușită după a mea părere. Aceasta s-a numit „Niște dintr-ăștia”, fiind scrisă de Iulian Postelnicu. Cei doi actori au fost bine-cunoscuții Alexandru Papadopol și Leonard Doni. Felul în care au jucat pe scena teatrului, a fost din plin gustat de publicul spectator.

Și, ca la fiecare piesă de teatru/spectacol, aparatul nu mi-a lipsit din ghiozdan.

Astfel, în imaginile ce urmează, vă voi arăta câteva poze din seara trecută . Recunosc că am avut norocul de a sta în primul rând, ca și la muzica de cameră din data de 12 decembrie 🙂 Asta , fiindcă oamenii nu par prea interesați a veni la piese de teatru, într-o zi de duminică . Or avea ei alte treburi 😛

Pozele nu sunt de cea mai bună calitate (lumină proastă, zgomot de imagine) … Obiectivul din kit mă împiedică serios în obținerea pozelor cu tema „teatru” 😦 .

 

teatru2

 

 

teatru8

teatru9

teatru111

teatru12

Sper ca în micul meu oraș, Focșani, să mai aibă loc evenimente de acest gen, cu actori foarte buni !

Nu ezitați a vă exprima părerea despre acest articol și nu numai !

5 responses to “piesă de teatru

  1. ok…julien…fotografiile sunt faine…cum spusei mai devreme…si articolele imi plac….si cum esti nou in blogosfera, iti urez multa bafta!… si multi cititori!… daca ai fost in primul rand, inseamna ca ai fost chiar norocos la faza cu mopul!…

  2. mopul nu era ud:))
    ”cand gandesc, te rog sa taci!”
    ”ok, dar sa-mi faci un semn cand ai inceput sa te gandesti”
    ”ba ma enervezi!taci odata!”
    ”Cosmine…eu nu pot sa tac mai mult ca imi fac urechile fash fash”
    foarte frumos si amuzant.Si s-au chinuit la repetitii ca sa ne incante pe noi, focsanenii..care abia am ocupat locurile de jos din teatru, damite cele de la ultimul etaj.intr-un fel e bine..macar de acum stim ca prindem loc in primul rand 🙂

  3. Sincer nu inteleg de ce lumea nu merge la teatru. Eu as merge, dar stiu ca ma plictisesc in general. Dar nu pentru ca e teatru… Caci si la filme ma plictisesc. Sau nu ma plictisesc, doar imi dau seama deodata ca eu ma gandeam la altceva, si ca am ratat jumate din film 😐
    Dar am fost si la niste piese de teatru care mi-au placut. Scenariul face toata treaba! Da, si alte lucruri sunt importante. Regizorul, actorii, decorul, sala… Dar pentru mine, scenariul este tot 🙂
    Asa ca voi care discriminati teatrul, dati-i o sansa: s-ar putea sa va placa!

  4. imi plac fotografiile tale, si cand satu si ma gandesc ca am stat in Fcs 20 de ani :)).
    Mie dor de el, asa ca am sa mai vin la o sedinta foto acolo. Poate ne intalnim. Numai bine

  5. sper sa ajung si eu duminca asta in Focsani ca sa vad piesa…

Lasă un răspuns

