se apropie vacanța

Cu siguranță toți o așteptăm cu nerăbdare, cu nasurile roșii ca de ren. 🙂

O fotografie în spiritul Crăciunului :

mosu-copy

8 responses to “se apropie vacanța

  1. ho ho ho. eu sunt renul eu eu.
    ti am spus ca imi place foarte mult cu toate ca nu inteleg unde era dumnealui agatat

  2. fotografia e facuta bine, iar mosuletul ala arata si ‘dragutz’, dar si creepy intr-un fel… oricum, e buna fotografia 🙂

    PS: poate dai si tu o raita pe dA-ul meu daca nu ai facut-o deja

  3. dumnealui , sophie, este fix in brad. 😀

  4. probabil nu se aștepta să îi fac poză :))

    acum îl vizitez !

  5. Ok Julien, nu-mi dadui seama

  6. Mereu mi-a fost frica de Mos Craciun asta.Nu stiam de ce-mi aduce el mie cadouri.Cand eram mica credeam ca ma curteaza(mai ales ca si verisorii mei s-au ocupat de aceasta parere).Acum m-am convins!Si poza asta imi amplifica temerile.

    P.S:mai sus am aberat.Tot ce voiam sa zic este ca-mi place poza.

  7. Si l-as agrea doar daca mi-ar aduce un joint.

  8. l-am vazut in brad :)) zau ca da. asta a fost primul lucru pe care l-am facut cand ti-am vazut bradul

Lasă un răspuns

