fotografii ( partea a II-a )

Epoca veche :

veche

Mormintele rușilor :

"Salvatorii" nostri

Către ?

drumul

 

Walk to remember :

cimitir

 

30 noiembrie :

ciorchine

Spre necunoscut :

mister

Sfârșit de toamnă :

pedrum

Prizonier :

prizonier

6 responses to “fotografii ( partea a II-a )

  1. oare chiar a inghetat timpul p aleea cimititului???foarte sugestive pozel..bafta in continuare..:)

  2. bai cata diferenta.share- blog. mult mai clare aici..si culorile si tot.iar aia cu masina (”epoca veche”) ti am zis..ramasesem :O.este foarte frumoasa.ah si alea de la tara.o sa ai o multime de subiecte prin alte locuri decat Focsani 🙂 dar mai asteapta putin putin vacanta ca vineee .
    apropo, stii ca te iubesc?

  3. Frumoase poze. Imi place mult „30 noiembrie”. Bravo!

  4. ti am zis eu! 30 noiembrie :).si mie mi a placut

Lasă un răspuns

