fotografii (partea I)

Poze făcute în prima lună cu digitalul.

Amintiri ale bunicului :

amintiri vechi

Țăranul mulțumit :

Taranul Multumit

Piesa de teatru :

piesa-de-teatru

O dimineață grea :

cafeaua-de-dimineata

Abstract :

abstract

Un fel de moarte :

un-fel-de-moarte

Sper să vă placă, nu toate, dar măcar unele. .

Știu că se observă „deficiențele” mele în ceea ce privesc încadrările dar sper să mă „upgradez” treptat la acest capitol.

2 responses to “fotografii (partea I)

  1. Alex ar trebui sa scrii si ceva despre tine 🙂 Poate ai, dar eu nu am vazut.You know, ca vizitator dupa ce-ti vad pozele vreau sa stiu si cine e artistul 😀

  2. mie sincer de la postul asta imi plac absolut toate pozele.Nici macar nu gasesc un defect dar fireste ca la cunostintele mele super despre poze, nici nu as observa.si vreau sa ti zic ca pe stick o sa apara si poze de aici 🙂

Lasă un răspuns

