D40-ul

Înainte de a posta pozele făcute cu D40-ul din dotare, aș vrea sa vă spun câteva păreri despre ceea ce poate.

Mult timp mi-a luat până să mă hotărasc ce aparat digital să îmi cumpăr. Am citit o groază pe forumuri, dar mai mult m-au amețit 🙂 Fiecare avea părerea lui. Este adevărat însă că majoritatea comentariilor erau pozitive.

Nikon D40 este un aparat DSLR cu care tot începătorul/amatorul de fotografie poate să lucreze și să pozeze cu rezultate foarte bune !

Ceea ce nu îmi place este aprinderea ecranului pe timp de noapte chiar când ți-e lumea mai dragă ( foarte deranjantă acea lumină care se aprinde când schimbi compensarea ), nu are motor de focus ( chestie nu prea importantă ), nu are opțiunea LiveView și de bracketing.

Totuși, eu unul sunt foarte mulțumit de el și îl recomand tuturor celor care sunt la început și vor să învețe arta fotografică.

DSLR

DSLR

3 responses to “D40-ul

  1. Salut! Cam cât costă un aparat din acesta? Ştiu că pot să caut pe I dar am vrut să îţi scriu comentariu. Mai posteaza nişte fotografii de ale tale: D Mult succes! Paa

  2. „Feature”-urile care îi lipsesc aparatului sunt în general nişte mofturi. Îmi plac pozele, felicitări.
    Ce sticle ai pe aparat?

  3. blugi portocalii

    multumin alex:)

Lasă un răspuns

