perioada sony

Cum am zis, am revenit cu poze. Le-am trecut putin si prin Photoshop. Calitatea lor lasa cam de dorit , la fel si incadrarile.

prima poza este aceasta :

Hambarul parasit

Încălțămintea veche a bunicului, cu care se ducea pe câmp :

Truda

La apus. Mi-au plăcut razele soarelui care cădeau pe fața fratelui meu 🙂

La volan

Acelasi hambar din prima poza.

Hambarul

Cel care pazeste casa mereu…cainele nu? 🙂 acum observ si nu stiu de ce , dar imaginea are mult zgomot. si ma uit pe poza care am prelucrat-o si nu arata chiar asa cum e aici.

Pazitorul

Un peisaj tare frumos intalnim in Soveja

Soveja

O poza si de la Costinesti, cu epava mult prea cunoscuta 🙂

Epava de Costinesti

Este evident ca mai sunt multe poze, dar am încercat să le aleg pe cele mai ok.

Sper să vă placă „inceputul” meu de arta fotografică și vă aștept cu comentarii….doar de asta are nevoie fiecare fotograf nu? Să afle părerea celorlalți de pozele lui.

3 responses to “perioada sony

  1. Inceputul meu e mult mai slab ca pozele astea.ah si nici acum nu e mai breaz.oricum frumoase pozele,nu-s in masura sa comentez ceva>:D<

  2. ah ba . pozele sunt foarte frumoase 🙂

  3. ah ultima poza..ai tinut un secret timp de 5 luni bai ^^

Lasă un răspuns

