Biserica ortodoxă din Predeal

Aceasta are hramul Sfinților Împărați Constantin și Elena.

A fost primul obiectiv turistic vizitat în excursia de săptămâna trecută.

Era seară, era prima zi și eram nerăbdător. Am decis să merg repede, căci biserica era situată la doar 10 minute de mers pe jos de la locul unde eram cazat. Ajuns la locație, mi-am scos trepiedul, dar am trăit o dezămăgire din cauza faptului că suportul pe care camera trebuia stabilită, se strâmbase. Fiind frig, nu am mai avut chef și “căldură” pentru a-l reface, așa că pozele le-am tras din mână (puțin cam greu, având în vedere faptul că pe acea vreme a trebuit să setez aparatul la 1/15 – 1/30 cu un ISO de 200-400 datorită faptului că aveam mâinile înghețate).

Post-procesarea mi-a adus câteva nemulțumiri printre care, apariția zgomotului de imagine ( datorită încercării de a mai lumina imaginea). Oricum, nu am umblat la culori, biserica fiind foarte frumos luminată.

Acestea fiind spuse, iată și imaginile :

_dsc372901

-singura fotografie trasă cu trepiedul, prelucrată apoi în Photoshop pentru a nu mai fi “strâmbă” :

_dsc373301 

 

_dsc374001

 

_dsc376501

_dsc376901

 

untitled-12

Și câteva poze din ultima zi petrecută în Predeal, când vremea a “zâmbit” din plin.

PS: Pentru “critici”, nici aici nu am folosit Photoshop, doar o mărire a clarității (ceea ce nu include schimbarea culorilor sau a contrastului)

dsc_452401

dsc_453101

dsc_453401

 

dsc_453701

Acestea sunt doar o poarte din pozele surprinse în excursie. Vor mai urma posturi ce vor avea ca temă Brașovul cu tot ceea ce cuprinde el : Biserica Neagră, Piața Sfatului, Turnul Alb etc.

Vă mulțumesc pentru vizionare și vă aștept părerile și sfaturile ! (neapărat)

9 responses to “Biserica ortodoxă din Predeal

  1. ba…e smeker

  2. minunat.si cel mai mult imi plac alea seara…imi readuc mirosul de iarna din prima zi si imi amintesc de mainile inghetate cu care tineai aparatul.A.si razele in ultimile poze imi plac foarte mult. felicitari iar >:D<

  3. Impunator. o.o

  4. ce kitsch! ca o biserica protestanta la exterior cu signalistica de supermarket (ce alta “biserica”, iar prin asta inteleg religie, foloseste neonul pentru a-si nota titulatura?), iar in interior incarcatele icoane ortodoxe.
    cat despre foto, ultima imi place prin detaliul altarului si alternanta lumina-umbra.

  5. iti cam dau dreptate. . .multi s-au intrebat daca nu cumva este catolica prin infatisarea ei.
    oricum, in afara de aceste detalii, mi-a placut.

  6. sunt de acord cu aniri.este exact ce ti am si zis atunci.ca neonul ala strica foarte mult si nu e ok deloc.si mie nici steagurile nu mi se par normale puse acolo.biserica e una..politica e alta. in schimb nu pot spune ca e incarcata de icoane.pt ca asa sunt toate bisericile ortodoxe.in interiorul ei chiar se vede foarte frumos totul.e spatios si luminat si cu geamuri mari prin care intra mult soare.si icoanele sunt pictate foarte clar.nu sunt de acord cu chestia ca e ,,kitsch”.e cam mult spus..

  7. Amplasarea steagurilor nu a fost o chestiune politica ci a marcat doar un eveniment foarte important la acel moment.A trecut si au fost coborate.Insemnele nu sunt din neon;sunt litere cu o patina…etc.Nu asta conteaza.Important este,cred eu ,ca acest “neon” are darul de a va arata ca aceasta biserica luata adesea ca protestanta,catolica s.a.m.d. este ortodoxa.
    In alta ordine de idei,intrati rugativa daca sunteti ortodocsi si bucurativa ca a-ti gasit.

  8. foarte frumoase si reusite fotografii;Biserica are intr-adevar o arhitectura moderna si nu te astepti sa fie ortodoxa cand o vezi de la distanta
    ati avut o idee foarte buna sa fotografiati si noaptea; e spectaculos asa :)….uimitor sa asociezi cuvintele “biserica” si “spectaculos” ,dar in cazul acesta….merge :D

  9. Pingback: Biserica Ortodoxa Sfintii Imparati Constantin si Elena din Predeal « pitici dar voinici

Lasă un răspuns

